Einfach alles.
Suupeer bequeme Hose.
Farbe, Passform Material... Alles top.👍👍👍
Einzig bei der Länge bin ich noch nicht ganz schlüssig.
L34 gefällt mir schon fast besser, aber ich möchte natürlich im Winter bei Schneematsch auch keine nasse Hose bekommen weil sie zu weit unten sitzt.
Da muss ich noch testen.
Ansonsten MEGA HOSEN.
Lækker kvalitet, som deres jeans, men den er alt for lang til mig og dermed lidt træls at gå i.
Kunne godt ønske at man kunne få den i forskellige længder
Skulle funnits ett alternativ mellan dessa och de slimmade jeansen, dessa är lite för lösa om man har korta ben, och de andra alldeles för tight. Men mycket sköna!
Kan ikke leve uden perfect jeans 😍
Super dejlige bukser køber gerne fra jer igen når nogle bukser er udsolgt 🌹🌹🌹🌹🌹
Virkelig lækre bukser, både de lange og de kortere, det er ikke sidste gang jeg køber nye bukser her.
Meget godt sted at handle
Fantastske bukser.
Hurtig reaktion ved ombytning.
Jeger meget begejstret for dette firma
De mest behagelige bukser at have på, de strammer ingen steder.💕
Rigtig god pasform. Lækkert stof. Meget fleksibel.
Blødeste og mest behagelige nederdel og passer perfekt i str.
Superfine. Jeg elsker, at man kan vælge længde og fit. Der kunne godt være lidt mere “hold” i forstykket, men det er nok svært, når de skal være bløde og behagelige at have på. Og det er de!
Derudover rigtig god kundeservice og byttepolitik. Det ved jeg fra tidligere, men det var heldigvis ikke nødvendigt denne gang. Har vist 7 par Perfect Jeans i alt.
Jeres bukser er 5 stjerner, men I får kun 3, for nu har jeg forgæves gennem de sidste mange måneder forsøgt at bestille lange royal i 3XL/32 men den er konstant udsolgt. Jeg er ked af, at jeg snart må skifte buksemærke. Jeg har været ovenud glad for dem jeg har, men nu er de slidt op.
Rigtig god pasform. Håber de også de holder facon og farve på længere sigt.
Kommer aldrig til at købe jeans andre steder.
Er mega tilfreds.

